Chcete tuky spalovat co nejrychleji? Máme pro vás tipy!

Fotografie publikována se svolením marin / FreeDigitalPhotos.net

Snad každý z nás už někdy vyzkoušel nějakou tu dietu. Ne vždycky jsou stoprocentně účinné a správné a zdravé hubnutí je o zdravé stravě a správném a pravidelném cvičení. Samozřejmě všichni chceme, abychom hubli co nejrychleji a bez práce, to je jasné. Přesto se můžeme zaměřit u cvičení na to, jak spálit tuky co nejrychleji. Ne pro všechny je pohyb a sport něco přirozeného a zábavného. Existují lidé, kteří sportují neradi. I já jsem se mezi ně řadila. Pohyb jsem měla v hlavě spojený s nenáviděnými hodinami tělocviku, kde jsme skákali přes kozu, šplhali na laně a dělali kotouly, což mě zrovna dvakrát neuchvacovalo. Přesto jsem i já do svého života sport a pohyb zařadila. Chcete spalovat tuky co možná nejrychleji? Vyzkoušejte naše tipy!

Správná volba

Začneme základem a tedy tím, že si musíme zvolit a vybrat takový sport, který vás bude bavit. Já například ráda tancuji, takže jsem volila cvičení, kde se spojí hudba a taneční prvky. Například takovou zumbu jsem si úplně zamilovala. Pokud rádi tancujete, zvolte například i taneční kurzy, kde vás to bude bavit a i přesto budete hubnout. Pokud rádi posilujete, zvolte si posilovnu. Důležitým faktorem je to, aby vás pohyb bavil a přinášel vám radost. Zvyšte své šance na spálení tuků a sporty kombinujte.

Cvičení po ránu

Mnohé vědecké výzkumy poukazují na to, že pokud cvičíte ráno na lačný žaludek, tělo spaluje mnohem více kalorií. Navíc tělo je odpočinuté po spánku. Nemusíte nutně cvičit do úmoru, stačí například dvacet minut kardio cvičení a výsledek bude vidět. Ranní aktivita totiž umí krásně rozpohybovat váš metabolismus, který bude pracovat rychleji. Pokud jste z těch, kterým jakýkoliv ranní pohyb nevyhovuje, vyzkoušejte jiné tipy. Vše musí být vám a hlavně vašemu tělu příjemné.

Tepová frekvence je také důležitá

Můžete cvičit do úmoru každý den, ale pořádně nehubnete. Jak je to možné? Nemáte správnou tepovou frekvenci. Když nemůžete popadnout dech, jste zpocení, znamená to, že vaše tělo má vyšší tepovou frekvenci a dochází k hubnutí cukrů a ne tuků. Naopak, pokud je vaše tepová frekvence nízká, trvá déle, než začnete spalovat své tuky. Ideální je střídat rychlé a pomalé kardio cvičení a vaše tepová frekvence bude optimální.

Jídlo a cvičení

Mnohé ženy zvažují nad tím, jak to vlastně zkombinovat. Jíst před cvičením? Ihned po cvičení? Jak to tedy je? Ideální je dvě hodiny před cvičením jíst jen lehčí jídla, která tolik nezatíží žaludek. Využít můžete také spalování tuků i po cvičení a zhruba čtyřicet minut po cvičení nic nejíst. Důležité je dodržovat pitný režim. Pokud jdete cvičit ráno (například běhat) a stihnete to do půlhodiny, jen pijte. Pokud je to delší doba, dejte si lehkou snídani jako například kousek ovoce nebo zeleniny. Po cvičení si snídani dopřejte.

Fotografie publikována se svolením marin / FreeDigitalPhotos.net

Autor: Zuzana

Komentovat

Email nebude publikován. Požadovaná pole jsou označena *

*

Scroll To Top