Chcete zhubnout do plavek? Máme rady!

Fotografie publikována se svolením imagerymajestic / FreeDigitalPhotos.net

Léto se kvapem blíží a s ním i plavková sezóna. Vyrážíte na dovolenou k moři, kde drtivou většinu svého času budete trávit v plavkách, ostatně jste celý den u moře. Plavky jsou poměrně skvělý letní oděv, není vám horko, můžete kdykoliv do moře, do bazénu. Ne všechny ženy jsou nadšené z nadcházející plavkové sezóny. Bojí se, aby jejich postava vypadala v plavkách dobře, aby nebyla vidět celulitida, nebyli vidět faldíky, nějaký ten kilogram navíc a podobně. Je proto vždycky velmi těžké vybrat plavky. Mnoho žen se tak každoročně připravuje na boj s nadbytečnými kilogramy, aby jejich tělo a křivky v plavkách vypadaly dokonale jako v módním magazínu. Ne všechny diety a hubnutí je zdravé a v pořádku. My pro vás máme tipy, jak si pomoci při hubnutí do plavek.

Hlavně pravidelně!

Něco na tom asi pravdy bude, že vše by se mělo dělat pravidelně. Pravidelně jezte, pravidelně odpočívejte, pravidelně cvičte. Možná to nevypadá jako nic extra zvláštního, ale pravidelnost je pro lidské tělo velmi důležité, obzvláště pak při hubnutí. Změny, které jsou vidět, se obvykle dostavují poměrně rychle, po několika týdnech. Cvičte ideálně třicet minut, třikrát týdně a nejlépe kardio cvičení, což znamená, že se u něj zapotíte, a zvýšíte si tak svůj tep. Prokládejte rychlostní cvičení s lehčími a klidnějšími cviky. Aby vaše tělo hublo co nejvíce, ideální je cvičit ráno. Správné cvičení se odehrává zhruba dvě hodiny po jídle. Chcete-li dosáhnout co nejlepšího hubnoucího efektu, hodinu po cvičení nic nejezte. Kalorie se tak spalují lépe.

Čas je důležitý

Když chcete hubnout do plavek, je nejvyšší čas začít, měsíc nebo dva týdny před dovolenou toho moc nezhubnete, to je jasné. Drastické diety nejsou dlouhodobě nic platné, sice možná zhubnete nějaké to kilo, poté se ale vrátí i s  kilogramy navíc v jojo efektu, nehledě na to, že si můžete způsobit zdravotní potíže, kterých se budete dlouho zbavovat. Abyste získali vaší vysněnou postavu, musíte na to jít zdravě a hlavně pravidelně. Pravidelně jezte, nikam při jídle nespěchejte. Naházet do sebe jídlo bez rozmyslu a ve spěchu je špatné. Jezte vsedě a nejlépe minimálně dvacet minut. Není od věci jíst také pomalu, protože toho sníte méně. Poslouchejte své tělo, to vám vždy řekne, kdy má hlad a kdy už má dost. Nepřecpávejte se.

Vynechejte alkohol

Jestliže se vám daří hubnout a zvykli jste si na cvičení i pravidelný jídelníček, je to pro vás určitě dobrý krok. Nicméně nezhubnete tak dobře a efektivně, když budete stále popíjet alkohol a alkoholické nápoje. Alkohol má v sobě prázdné kalorie, což znamená, že kalorie vám samy o sobě nic dobrého do těla nepřinesou, jen se zbytečně ukládají v těle a vytvářejí tukové zásoby, kterých se chcete zbavit. Alkohol navíc také způsobuje chuť na slané a na mastné věci, ne nadarmo si k pivu dáváte chipsy, k vínu sýr a oříšky. Nechcete se vína zbavit úplně? Zkusit můžete například vinný střik, který v sobě nemá tolik kalorií, vyzkoušejte také nealkoholická vína, která v sobě mají antioxidační účinky.

Jedna sklenice vody

Slyšeli jsme mnoho o tom, co vše může udělat pro vaše tělo a hubnutí jedna sklenice vody před každým jídlem. Sklenice vody totiž v těle vyvolává pocit sytosti. A podle výzkumů lidé, kteří před jídlem vypili sklenici vody, průměrně zkonzumovali o 70 – 90 kalorií méně, než lidé, kteří před jídlem sklenici vody nevypili.

Tekutiny a tekutiny

Myslete na pití během celého dne. Důležité je, abyste nepili nárazově, jen ve chvíli, kdy máte žízeň. Pít musíte po celý den. Pít ve chvíli, kdy máte žízeň, je samozřejmě dobře, ale pokud pijete jen v určitých chvílích, tělu to neprospívá, všechny tyto tekutiny, které do těla dostanete narychlo, tělo při první příležitosti vyloučí. Pijte pravidelně a vypijte minimálně 1,5 litru tekutin denně.

Fotografie publikována se svolením imagerymajestic / FreeDigitalPhotos.net

Autor: Zuzana

Komentovat

Email nebude publikován. Požadovaná pole jsou označena *

*

Scroll To Top