Chcete zhubnout rychle a pokud možno zadarmo? Víme, jak na to!

fitness

Ať už se blíží léto a s tím i sezóna plavek a vystavování těl na odiv druhým, nebo období plesů a různých společenských událostí, všichni se chceme blýsknout a ukázat se v co nejlepším světle.

Ale jak efektivně a rychle zhubnout, aniž by nás to stálo tisíce či desetitisíce korun ze vitaminové preparáty, návštěvy posiloven, služby osobních trenérů či v horším případě liposukce? Odpověď je jednoduchá, cvičte s Jillian Michaels!

Jillian Michaels patří  v současné době mezi nejžádanější osobní trenérky fitness v USA. Pro miliony žen i mužů je symbolem odhodlání, trpělivosti a hlavně úspěchu. Jako mladá slečna totiž při svých 150 cm vážila skoro 80 kg a trpěla nadváhou. Dnes váží 55 kg a na těle nemá jediný faldík, ale samý sval! Proslulá je zejména díky jejímu 30 minutovému cvičebnímu programu „30 Day Shread“, díky kterému si zpevníte všechny faldy na těle, nějaké centimetry a kila uberete, a hlavně se budete prostě cítit skvěle.

Já osobně jsem toto cvičení vyzkoušela a mohu Vám s jistotou říci, že výsledky se brzo dostavily. Jediné, co musíte ze začátku překonat, je stud. Nebojte se předvádět před televizí či PC všechny cviky včetně výskoků, pokud se Vám partner či partnerka začne smát, ignorujte je, věřte, že, až za pár dní uvidí první výsledky, budou litovat, že se Vám smáli. Také jsem ze začátku měla problémy, ale postupem času mě cvičení začalo bavit, počáteční bolesti ustaly a vystřídala je touha zkusit něco náročnějšího. Nyní již cvičím i podle jejích dalších cvičebních programů, jako je Ripped in 30 nebo Killer Buns & Thighs.

Cvičební program 30 Day Shread je vhodný pro všechny až po úplné začátečníky, kteří dosud neměli s cvičením žádné zkušenosti. Cvičení je rozděleno do 3 videí – levelů, podle obtížnosti. Každý level trvá 30 minut a cvičí se 10 dní a postupně se objevují náročnější a náročnější cviky. Podstatou každého cvičení je optimální střídání silových a kardio cviků, které mají za úkol co nejvíce protáhnout všechny svaly v těle, rozehřát ho na správnou provozní teplotu, a rozhýbat tak metabolismus. Každé správné cvičení se neobejde rovněž bez kvalitního strečinku na závěr.

Cvičení Vás doslova pohltí, jelikož Vás k tomu bude po celou dobu Jillian „nutit a povzbuzovat Vás“. Ke cvičení budete potřebovat pár činek, zpočátku 0,5 kg, poté můžete přejít k 1 kg, podložku pod sebe a láhev k pití. Věřte mi, že i když je cvičení krátké, zpočátku pití určitě využijete.

Než začnete se samotným cvičením, změřte se pro informaci v pase a na bocích, abyste pak měli černé na bílém, jak úžasných výsledků budete dosahovat. Samozřejmě to neznamená, že teď zhubnete během jednoho týdne a ještě se k tomu budete přikrmovat čokoládou a brambůrkami. Kvalitní životospráva má také něco do sebe, ale rozhodně nemusíte hladovět nebo se cpát jenom suchary.:)

Ale kdo nic nezkusí, nic nemá! Překonejte sami sebe a udělejte něco pro své zdraví!

Fotografie publikována se svolení Rocky Mountain High/Flickr.com

 

Autor: Jana Havlíčková

Jana Havlíčková

Komentovat

Email nebude publikován. Požadovaná pole jsou označena *

*

Scroll To Top