Jak zvládnout ráno bez zbytečného stresu

Fotografie publikována se svolením marin Photography/ FreeDigitalPhotos.net

Co si budeme povídat. Každý to zná, když ráno zazvoní budík a jsme nuceni vyskočit z postele. Pobíháme po bytě a nevíme, zda nejdřív běžet na WC, ale předtím postavit ještě vodu na kávu, šmankote a ty vlasy, ještě vymyslet, co na sebe a honem make-up. Ve finále vybíháme ze dveří a přemýšlíme, zda jsme na něco nezapomněli. Zda je vypnutá žehlička, kulma či zda jsme zavřely okna? Jak předejít potřeštěnému a splašenému ránu? Úplně jednoduše:

Věnujte péči večerní přípravě

Mrkněte na předpověď počasí a podle toho si zhruba z útrob vaší šatní skříně nachystejte oblečení. Prostudujte v diáři veškeré akce, které na vás čekají včetně obchodních schůzek. Přemýšlejte o tom, zda pojedete do práce městskou hromadnou dopravou nebo autem. Zvolte si vhodný účes i make-up. Vše si promyslete a nachystejte už večer. Dokonce i hrníček, kávu a mléko mějte po ruce. Pokud snídáte, připravte si také vše předem popřípadě svačinku na cestu. V lednici se vám to nezkazí. Připravenému štěstí přeje a také předejdete zbytečnému stresu a chystání věcí na poslední chvíli. Tímto si ráno ušetříte dobrých 15 minut.

Běžte do postele včas

Doba spánku rozhodne o tom, jak se budete následující ráno cítit. Určitě není rovněž vhodné se před spaním nezdravě nacpat. Před samotným spánkem se zklidněte. Pomoci vám může odpočinková četba, poslech příjemné hudby, bylinkový čaj a celková atmosféra včetně vonných svíček. Pokud se příprava na spánek i následující ráno stane vaší součástí a rituálem, budete to již po měsíci dělat automaticky. Věřte, že se to vyplatí.

Nastartujete se pitným režimem

Po nočním spánku je tělo dehydratované a probudíte ho mnohem lépe díky sklence čisté vody. Ještě mnohem lépe uděláte, pokud do vody přidáte citrón. Vitamínová bomba vás jednak dříve probere, zrychlí váš metabolismus a budete odolávat mnohem snáze zákeřným virům. Hlavně v období chřipek.

Udělejte si pár dřepů

Vyskočit z rozehřáté postele nepatří mezi oblíbenou součást vstávání asi u nikoho. Rozcvička, ač se na první pohled zdá strašidelná, vám to rozhodně ulehčí. Protáhněte všechny končetiny, hýbejte rameny, předloktím, prsty a udělejte pár dřepů. Okysličené tělo bude rychlejší a svižnější, nehledě na to, že se zahřejete.

Fotografie publikována se svolením marin Photography/ FreeDigitalPhotos.net

Autor: Gábina

Gábina
Jmenuji se Gabriela Kortová, narozena jsem ve znamení lva. Mezi moje koníčky patří psaní, kreativní činnost, sport. Jsem partnerka, maminka, teta, dcera, sestra, kamarádka, a když to situace vyžaduje, tak herečka. Mám ráda veselé a upřímné lidi.

Komentovat

Email nebude publikován. Požadovaná pole jsou označena *

*

Scroll To Top