Proč ženy milují nakupování

Nakupovani

S velmi zajímavým odhalením, přišla studie velšských psychologů. Ženy údajně myslí mnohem častěji na nakupování, než na sex. Zatímco mužské pokolení, myslí častěji právě na erotické záležitosti. Výzkum prokázal, že 74% žen, myslí na nákupy každou minutu. Studie se účastnilo 778 žen ve věkové kategorii od 19 do 45 let. Některé ženy, myslí na erotické hrátky maximálně 1x denně, zatímco muži, na sex myslí každých 52 sekund. Průzkum byl zaměřen, především na milovnice módy a módních časopisů. Počet žen, které se označily, jako závislé na kabelkách či obuvi, činil dvě z pěti. Na make-up, kosmetiku a jiné doplňky, myslí každá desátá žena. Muže zcela jistě, tato studie znepokojila. Polovina testovaných žen uvedla, že by šla mnohem raději nakupovat, než by měly volný čas trávit se svým partnerem. Jednak se muži dočkají mnohem méně sexu a rovněž jsou v ohrožení, společné finance. Ženy neustále nemají, co na sebe a rády se poohlédnou po nějakém novém kousku do šatníku.

Nakupování

Fotografii poskytl publicdomainpictures.net

Každá žena chce vypadat dobře a líbit se. Obvykle u těchto nákupu utratí víc, než chtěla. Stejná polovina žen také uvedla, že výši útraty, před svými polovičkami tají. Na stranu druhou, ženy jsou v utrácení, oproti mužům uvážlivější. Když už si nějaký ten hadřík vyberou, přemýšlejí nad tím, zda ho skutečně koupí.

Jak utrácí žena a jak muž

Je pravda, že ženy nakupují mnohem častěji, než muži. Je to proto, že většinou mají na starost celou domácnost. Každodenní nákupy absolvují až 5x častěji. V obchodech s kosmetikou a oblečením však nekončí zdaleka tolik, jak si muži myslí. Rozpočet z větší části pohltí nákup potravin. O ženách a jejich utrácejí, kolují vášnivé historky. Na rozdíl, od nakupování potravin, jsou nákupy související se zevnějškem, mnohem zajímavější. Většina žen uvádí, že nákup považují za jakýsi druh relaxace, kde zapomínají na starosti běžného života. Zálibu nakupování v akčních slevách, lze údajně vysvětlit evoluční psychologií. V minulosti, žena opouštěla své prostředí a přizpůsobila se prostředí svého muže. Z tohoto pohledu, pro ni plyne výhoda, schopnost porozumět druhým. Muž je však nastaven tak, aby obstál v konkurenci, kdežto žena na kooperaci. Podle odborníků se to promítá do vztahu k penězům. Muž riskuje a odvážně investuje, ženy konzervativně nakupují. V investicích jsou muži úspěšnější než ženy, ale také častěji krachují. Žena sice více nakupuje, ale ve výsledku méně prodělá.

Autor: Gábina

Gábina
Jmenuji se Gabriela Kortová, narozena jsem ve znamení lva. Mezi moje koníčky patří psaní, kreativní činnost, sport. Jsem partnerka, maminka, teta, dcera, sestra, kamarádka, a když to situace vyžaduje, tak herečka. Mám ráda veselé a upřímné lidi.

Komentovat

Email nebude publikován. Požadovaná pole jsou označena *

*

Scroll To Top