Toužíte po kvalitním spánku? 10 fíglů, jak tohoto cíle dosáhnout! 2. část

Kvalitní spánek

Spánkem strávíte třetinu vašeho života, proto je velice důležité, aby byl dostatečně kvalitní a plnohodnotný. Pokud se až příliš často potýkáte s nepříjemným problémem v podobě nespavosti, kdy se celou noc zoufale přetáčíte ze strany na stranu, střídáte polohy jako na běžícím pásu v domnění, že některá z nich přeci musí být ta pravá a mlčky zíráte do prázdného stropu, je na čase, abyste proti podobným situacím jednou provždy zatočili. V minulém článku jsme vám představili pět užitečných fíglů, díky kterým může ztracený spánek přijít dříve, než jste možná doufali. Dnes vám přinášíme pokračování a tedy dalších 5 fíglů, kterými se za honbě za kvalitním spánkem můžete řídit. Inu, přeci jen nemáte co ztratit!

  • 6. Zabiják spánku proslulý jako kofein

    Největším nepřítelem potažmo i zabijákem kvalitního spánku je kofein. Většina lidí je na kávě či jiných kofeinových nápojích doslova závislá a cítí-li na sobě únavu, okamžitě se touto energetickou bombou předávkují. Děláte to i vy? Ano, možná pak získáte potřebnou energii, jenže do kvalitního spánku má velká dávka kofeinu hodně daleko. Chcete-li spát tvrdě a klidně, snažte se kofeinové nápoje omezit a nepít je po čtvrté hodině odpolední.

  • 7. Spíte v klidném prostředí?

    Pokud se každou noc převalujete, civíte do stropu, prosíte svůj mozek, aby už konečně upadl do říše snění, zaměřte svou pozornost na matraci, na které každou noc spíte. Je-li proležená a svá nejlepší léta má již dávno za sebou, není se čemu divit, že máte problém nejen s usínáním, ale i se spánkem.

  • 8. Snažte se usínat každý den ve stejnou dobu

    Samozřejmě po vás nikdo nechce, abyste každý den úderem osmé hodiny večerní leželi až po krk zachumlaní pod peřinou. Ovšem dodržet alespoň přibližný čas vašeho usínání by vám mohlo výrazným způsobem pomoci dosáhnout lepšího snění.

  • 9. Naložte se do horké vany

    Ponořit se do příjemné horké vany je velice lákavá představa, navíc může-li se tento rituál podepsat na kvalitnějším spánku, zabijete tak dvě mouchy jednou ranou. Dejte si před spaním 20 minut v horké vaně, pročistěte si hlavu a uvolněte svaly.

  • 10. Díky sexu klidnější spaní?

    I když máte energie na rozdávání pro celé fotbalové družstvo, u aktivity jako je sex se zaručeně unavíte. Činnost je to velice příjemná, proč toho nevyužít?

Fotografie publikována se svolením Imagerymajestic FreeDigitalPhotos.net

Autor: Nikol Bláhová

Komentovat

Email nebude publikován. Požadovaná pole jsou označena *

*

Scroll To Top